Tema: Re: TV
Autorius: padugne
Data: 2011-09-04 11:24:30
On Fri, 02 Sep 2011 10:51:27 +0300, spakainas wrote:

> Šope žiūrėjau nemažai šių metų modelių. Namuose pas pažystamą ilgokai
> krapščiausi prie pernai metų 9 serijos philipso, kuris 40 colių kainavo
> kaip 50 colių topinė plazma. Galiu drąsiai pasakyt, kad pas lcd spalvų
> natūralumo nerasta, daryk su juo ką nori. Multikams žiūrėt - pats tas.

Ipatingai analiniams asmenims LCD spalvos netgi kalibruojasi. Plazmos
paprastai nelabai.

Beje, kiek zinai profesionaliu plazminiu kompu monitoriu skirtu zmonems
dirbantiems su spalvomis? :)

> Man natūraliai kyla kitas klausimas, kada tamsta paskutinį kartą matei
> normalią plazmą? Ir ne šopo sąlygomis su neaišku kokiais nustatymais ir
> vaizdo šaltiniu bei mirgančiom dienos šviesos lempom aplinkui?

Vakar, specialiai pasiziurejau. Lyg ir normali, pernykstis ~50"
parnaslonikas. Skaitmena rodo normaliai, bet nei kiek ne geriau nei
padorus LCD.
Su analoginiu signalu pas ta panasonica tai visiska pypiene, bet cia jau
ju processingo trukumai, su pacia plazmos panele nesusije.

Sorry kad uzkabinau plazmu fanatus :)

--
kthxbai.