Tema: Re: TV
Autorius: spakainas
Data: 2011-09-02 08:56:34
Afigienas akis turi, tiesiog unikalias! Jei jau mano nuomonė tau šūdo
verta, tai pasiskaitinėk review - visi kaip susitarę dėsto tą patį:
spalvos pas plasmą natūralesnės nei pas lcd. Belieka išsiaiškint, kas,
pagal tave, yra "geresnės spalvos"? Gal tau kaip tik patinka kuo
dinamiškesnis vaizdas, ir pamatęs animacinį roliką ant užšarpinto
oversaturatinto su mėlynu baltos balansu (kad atrodytų jog balta dar
baltesnė) lcd teliko nuleidi į klešnę, tai apie ką mes čia dar kalbam?