Tema: Re: TV
Autorius: padugne
Data: 2011-09-01 20:52:08
On Thu, 01 Sep 2011 11:27:47 +0300, S54 wrote:

> nu nzn, lyginu 2 metu Panasonic C10 (ne full HD) su nauju samsung 6500
> (3D, HD)
> tai reiktu ilgai pratintis nematyt LCD svieciancios juodos spalvos,
> susiliejimo judesy, matymo kampu.

Samsungai seip vaizdo kokybes poziuriu yra gaidys. Net ir brangus.

Kas del matymo kampu, tai normaliai ziurint ju siais laikais pilnai
pakanka, ziurint istrizai mane labiau uz spalvas nervina geometriniai
vaizdo iskraupymai. Plazmos tamsesni juoda su kaupu atsveria blizgantis
ekranas kuri galima naudot kaip veidrodi :)

--
kthxbai.