Tema: Re: VW Touran nuo 2005, 1.9 TDI
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-04-12 18:06:12
Seimoj yra. Vaziuoja liux, daiktu telpa nemazai, bet 4 vaziuojant stogo
bagazines prisireikia. Kazkada ne karsta diena buvo sugedes ventiliatoriaus
valdymas, isijunge kol nieko nebuvo prie masinos, iskrove akuma iki 0 ir
viskas.. prie to kad uzvest neimanoma, visas kompas nusidefaultino ar kazkas
tokio ir kainavo nepigiai.. Man paciam baisingai patinka faktas, kad toj
masinoj vieta isnaudota gerai. t.y. jei tik koks tarpas tarp kazko =
stalcius arba detuve. Pirma man matyta masina, kurioj uztenka vietos vistiem
sudam (gps laikikliam, laidam, visu briedu pakrovejams, atsarginem lempom,
popieriniam zemelapiui, dar velniai zino kam.. zodziu salone palaido ner
nieko, nebent pats susigalvosi koki flopika ant veidrodzio pakabint..
Minusas, mano supratimu, kad kol kas mazai kas is musu bandytu neoficialiu
servisu isvis norejo kist rankas prie kompo = jeigu kompas pasake kazka
tvarkyt, reiskia autorizuotas servisas ir viskas.

Apie gilesnius dalykus nelabai yra ka pasakyt, 3 metai turim, servise
rimciau viena karta buvo del pakabos barskejimo, kas atsiejo 2kLt, daugiau
tai tik tepalu keitimai ir tas ventiliatorius..
Pirktas is VW centro nenaujas, 1.9TDI..