Tema: Re: VW Touran nuo 2005, 1.9 TDI
Autorius: audrius
Data: 2011-04-12 17:37:53
Zafira 110kW 1.9d tai VAZIUOJA! labai buvau nustebintas torko
draugas turi tokia, tai kolkas labai dziaugiasi, aisku opeline ergonomika, bet vietos pakankamai, eksploatacija normali
perkant reiktu atkreipti demesi i vairo stiprintuva, o siaip tai kad ir Autodinoj visai talkovi meistrai, paziures per laida ir kruopsciau jei graziai paprasysi per visus auto mazgus (pvz siurbli), kiek ten tu tikru km prabegus