Tema: Re: nesiveda zyzelis
Autorius: ramunas
Data: 2011-02-20 10:58:07
ble kiekvienam garaziukyje gali sukalibruoti ... reikia tik tureti
samadelkina aparatuka ... pas mus vat yra purkstuku tikrinimui aparatukas is
donkrato padarytas .... tik shaibikiu reikia tureti atatinkmo diametro ir
storio ...

P.S. blet purkstukai visi sveiki pas mane ... siryt vos davaziavau iki
garazo ... vaziavo normaliai... pyst apsipyle dumais, gazo nebepriima, ir
burbuliuoja ... purkstukai visi normalios kondicijos ... nu naxui ... tuoj
statysiu atgal zuresiu degima ....
kuo toliau tuo idomiau darosi :)