Tema: Re: WTF: nesiveda zyzelis
Autorius: ramunas
Data: 2011-02-17 18:49:20
atvaziavo, dar pameginau uzkurti su pries tai jau mirusiu akumu ... uzsikure
.... burbuliavo... apsidumijo ... nu ir prasivezinejau ... zvakes
pasitikrinau ... visos veikiancios... laidai geri ... tikriausiai
tikrinsiuosi purkstukus ... pavaziavus ir pakaitinus varikli iki 90laipsniu
uzgesinu ... uz 5 min kuriasi atrodo normaliai, bet vienas cilindras
neveikia .... gazo nepriima ... dumina belekaip... pyst ir pramusa po to po
keliolikos sekundziu ... tada dirba normaliai ... trauka nesimazhejusi