Tema: Re: WTF: nesiveda zyzelis
Autorius: ramunas
Data: 2011-02-17 14:38:30
akumas ne prie ko ... iku nudvesimo suko jis man 2 minutes ir dar koki 20
kartu pakaitino zvakes ... 100Ah akumas stovi ...
kuro filtro irgi nenoreciau kaltinti nes pries ji stovi permatomas tinklinis
filtriukas ... nei vieno brudelio jame nera ... kazkaip nesitiki, kad
kazkokiu stebuklu rasciau kuro filtre. priedo uzsales nebuvo kuras ...
uzsalimo parafinus buciau rades tame paciame permatomame filtriuke.
nu zvakes tai jauciu reikes patikrinti ... kolegai pasakiau prigriebti
multimetra....