Tema: Re: Of topic - Barzdaskutes
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-02-01 11:57:52
o mane gelbsti barzdaskute. uzhsiknisu plaut/valyt peiliuka po kiekvieno
brukshtelejimo. arba neteisingas gilletas, arba plaukas per storas. Tai su
masinele gal kiek ilgiau uzhtrunka, bet pisliavos maziau. Zinoma, po
masineles pereinu su peiliuku del idealumo.
ps: sneku apie plikes ir barzdos reikalus :)

--
Shlipsas
865920307 / Vilnius