Tema: Re: Of topic - Barzdaskutes
Autorius: Liveris
Data: 2011-02-01 10:38:11
na elektrini philipsa droziu jau kokis 10 metu konfiskavau nuo tevo. Del
skutimosi svaros, tai zinoma geriau skuta peiliukai,
bet kaip ir daugelis rasiusiu, nuo peiliuku dirginasi oda. Kad svariai
nuskust ypac kakla, reikia biskeli pabruzinti.
Dar pastebejimas, kad masinka, geriau skuta ilgesni plauka nei trumpa. Mano
atveju 2-3 dienu barzda nuskuta vos netaip pat idealiai
kaip peiliukas vienos paros.
Imho, jei nori idealiai paros barzda nuskust geriau peiliukas, jei ilgesnio
laiko tarpo tai masinka.