Tema: Re: Of topic - Barzdaskutes
Autorius: Soros
Data: 2011-02-01 10:15:09
Mano Braunas irgi jau 4metu bet vis dar laiko 5dienu skutimo akumas kaina
buvo apie 300, tevas kazkokia paeme noname po 3men jau 1kartui neuztenka,
tiesa palyginau su kitom dabartinem, tai garsas didelis jau, matyt arteja
paskutinioji.
Seip patenkintas, tiesa peiliuko dar neteko keisti. Esme kad skustis
nenusiprausus, kol oda kaip minejo sausutele.
Tada dar ir susidirgina maziau nei peiliukais. Nebent turi didinanti
veidrodi ir nori nusiskusti idealiai, tada gal ir ilgai bruzinsi.