Tema: Re: Of topic - Barzdaskutes
Autorius: Insane
Data: 2011-02-01 09:55:47
Pas mane panasi situacija... Svaigau ir as, kad man reikia nes mane beria
nuo skutimosi peiliukais... Tai gavau irgi Broun barzdaskute..nezinau kaip
philips, bet is principo, tai kakla kol nusiskuti, tai bruzini bruzini...
ten kokiu keliu plaukeliu nu niekaip nenusiskuti :D Ir siaip laiko bent jau
man uztruka ilgiau, su peiliukais kur kas svelniau nusiskuti... O ir del
berimo man nekazkas pasikeite, tai grizau po kokio pusmecio atgal prie
peiliuku.... Bet cia manau pripratimo reikalas, kitiems tinka..