Tema: Re: Parkingas Kaune pigiau
Autorius: tOMZY
Data: 2011-01-27 17:44:47
O tu dabar pagalvok, kokiu pagrindu žalias gali skirt baudą nesusimokėjus už stovėjimą? Ogi dėl kelių eismo taisyklių pažeidimo - ženklo, sakančio, kad parkavimas yra mokamas, nepaisymo. Tai kodėl jis negali to daryt tuo pačiu pagrindu kai prisiparkuoju neleistinoj vietoj, ypač kai ji yra toj pačioj jo darbo teritorijoj?

Ir net jei negalėtų, jis man pagrasino, kad nusiųs fotkes policijai. Kas jam trukdytų tą padaryti? Tavo paminėtas bizniukas pilnai gali veikti, policija privalo reaguoti į tokius pranešimus.