Tema: Re: Parkingas Kaune pigiau
Autorius: tOMZY
Data: 2011-01-27 11:41:35
Ne kartą mačiau kaip žalieji parktronikai bendrauja su žaliaisiais pareigūnais. Kiekvienam mieste veikia vis kitas uabas pagal savivaldybės patvirtintas taisykles, tai galit čia nepasakot apie ta ką žinot iš bendro išprūsimo. Kaune ratai nebeblokuojami. Jei nenusuperki kortelės (lengvos formos kyšis), iškviečiama policija dėl kelių eismo taisyklių pažeidimo. Jie atvažiuoja, išrašo baudą, pasiima nuotraukas arba patys nusifotkina. O gal net ir emeilu persiunčiamos foto (ta dalis man neįdomi). Bet tokių scenarijų pro kabineto langą esu prisižiūrėjęs į valias.