Tema: Re: Parkingas Kaune pigiau
Autorius: ROOTS
Data: 2011-01-27 14:14:26
O man truputi pavelavus irgi grasino, siule pirkt arba policijai sius - as pagalvojau a kokio b as turiu kazkokios kauno kompanijos parkavimo kortele pirkt, remt bizneli, as geriau jau valstybei sumokesiu bauda jei jau tikrai kaltas!
Po siai dienai jokia policija niekur nekviete :) Ten gerai uzsuktas versliukas su tom parkavimo kortelem. As ten pavelavau 5min, o jau radau lapeli gresminga! Rode jis ten mano nuotraukas savo fotike, sakau turek, as turiu sms kad sumoekta buvo ir paveluota 5min.