Tema: Re: Parkingas Kaune pigiau
Autorius: kastisv
Data: 2011-01-27 15:54:43
tai nieks nesako kad siust nx zalia jei nesusimokejai uz parkinga. pats esu
kelis kart pirkes kortele ( 1 uz 60 lt o ne 2 kaip siuo atveju).
taciau cia loxatronizmas yra del to kad jis parkavosi net ne stovejimo
aiksteleje!  o susimokejo zaliam.
cia taspats kas as dabar nuvaryciau prie maximos su fotiku ir pradeciau
fotkint kas pasistato i invalidu vietas. ir palaukus zmogo kol grys sakyt"
turiu cia tavo fotkes. susimoki pidisa arba nusiusiu mentam"  biznis
garantuotas :)