Tema: Re: ar tvarko kas III kartos duju iranga Kaune ? Koltec necam...
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-01-10 17:34:56
as tai zinau kokia ta III karta.... tame ir minusas kad meistru nera,
atsarginiu daliu irgi/brangios ? ne taip kaip su kokiom STAG kur pakeitei
purkstuku gumeles ar pati ji ir ok viskas.... o dar tas "duju
paskirstytojas" megsta isdilti ir strigti, tai i perspektyva ne kas....
 o del irengimo kokybes tai pas mane jos "orioginalios" atrodo - na irengtos
paprastai, nemanau kad koks Propanas blogiau idetu
 ir del ekonomiskumo kazkaip netikiu kad IV su kiekvienu atskiru purkstuku,
kur galima reguliuoti keisti parametrus bus netaupesne nei Koltec necam ...