Tema: Re: ar tvarko kas III kartos duju iranga Kaune ? Koltec necam...
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-01-10 17:15:38
jo ta is Mazeikiu zinau.... bet kelione tolima ir nepakeliui... o jei dar
koks rimtesnis gedimas tai neverta manau - jau geriau lenkiskas IV kokias
Stag detis - idomu kiek idejimas ? pati iranga ~700lt, galine "hardware"
dalis kaip ir pasiliktu sena...
nors gal reikes pasiskambinti, gal tel. kokia minti protinga duos