Tema: Re: 406 HDI
Autorius: karloff
Data: 2010-12-28 00:20:34
as taip irgi maniau kol savo neatsidarem. nu daug klientu nori pigiom dalim
nors tu jy shiknon pisk. nors visiems is pradziu pasiulau normaliom dalim
visgi dauguma nori uzsiimineti fetishu. ir kokios gali but problemos - pats
pasirinko.

"Dainiushas"  wrote in message news:if9q68$oan$1@trimpas.omnitel.net...

bbž, mano kaip pizdelinančio newsuose nuomonė - arba susitari su
klientu, kad remontuojam normaliom dalim, arba tegul jis važiuoja kitur.
Nes problemos su tokiu klientu garantuotos. Nebent akivaizdžiai iki
turgaus reikia....