Tema: Re: 406 HDI
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-27 17:12:58
Dainiushai, gal ne visai sutikciau su tavo mintimi. bet is dalies tu teisus.
Jei as zmogu supazindinu jog bus sudas ir geriau palaukim savaite kol
atvaziuos reikiama dalis, o jis sako truks plys geriau po 3 menesiu vel
keisiu bet dabar idek kad ir papigiaiska, tai as jam ir idesiu. Be abejo,
jei po menesio prades barsketi jis gali keikti mane uz bloga darba - cia jau
du skirtingi klientu tipai. Bet dazniausia kuris supranta tam gali ideti tik
svsrbiausia paaiskinti ka dedi.
O siaip pabande cia serviso vadovas vienai maisnai ideti ne tai kas buvo
pasakyta tai gavo per nagus taip kad dabar darbo birzoje sedi.. jau su
tokiais bajeriais tai nesitaikstysiu as.. suda deti bet zinant klientui yra
viena, bet deti pasakant kad cia dedu viena o idedu kita tai yra tolygu
vagystei..