Tema: Re: 406 HDI
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-27 15:36:50
Dainiushai, ne kelt. Bet buna gyvenime situaciju kad reikia nesvarbu pigiai
ar brangiai bet reikia padaryt..
kad ten kokybe pasigirti negali ir pats zinau.. bet sutik, kuo daugiau
tiekeju turi, tuo lengviau surasti kartais taip reikiama dali kurios lyg ir
niekur neiseina rasti.. o siaip stengiuosi klientui visada pateikti
alternatyvas: pigesne ir brangesne dali, kad jis galetu pasirinkti. ne
kiekvieno pinigine isgali moketi brangiai, nors jis ir supranta kad reiktu
moketi brangiau ir tureti geriau.. na nera vien juoda ir balta, visokiu
situaciju buna, ir ivairiu pasirinkimu. Na bet galiu pasakyti kad per savo
servisu direktoriavima ir siaip darba juose dar nesu idejes nei vienos is
detalitos pirktos detales (nebent jei klientas atveze, nes tada nezinau is
kur, arba is turgaus, jei i ji pateko is ten). tik cia ne pasigirti noriu, o
tiesiog gyvenime taip susikloste kad kai man juos labai gyre kokie jie pigus
kazkaip manyje skeptiskai viskas ju atzvilgiu susideliojo ir niekada
nesikreipiau.. o ir bandymas kreiptis liko nesekmingas:)