Tema: Re: 406 HDI
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-27 22:30:36
sutinku, gali buti ir tokiu kurie pamirs.. tikrai nesiginciju..

O su sita realybe ir pats zinau, pastebejau ir pats budamas parduotuvese. Ai
kazkaip man labiau patinka tiesiai paskayti kainas su firmu pavadinimais. ka
issirinkai ta turi. mano interesas yra ant konkrecios detales ir zaisti su
"sutaupymais" nematau prasmes, nes kita karta gali ir nebeatvaziuoti
klientas... ne visi tokie durniai..