Tema: Re: Pakeisiu klausima - nuo kokiu varikliu/pakabu ar pan. begti kuo toliau?
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-23 19:14:41
Ford Focus 1.8 TDDI 66kw  - nelaiko svaistikliai. luzta. Bet tai nereiskia
kad ima ir visi staiga suluzta.. Jei bijai gedimu neperki jokios. o jei
perki ir vengi gedimu tai laiku tvarkingai keisk alyva ir pan. O siaip visos
masinos genda, ir net jei tai masinai nera budingo galvos trukimo ar
svaistikliu luzimo tai dar nereiskia kad tau taip nenutiks.
Pvz mitsubishi galantas (94) ausinimo radiatorius truko taip kad nespejo nei
rodykle sureaguoti o galva tapo perkaitinta.. nu va ir tau laikasntis
variklis...