Tema: Re: Biudzetinis automobilis 3000-5000 Lt, koks?
Autorius: Rrr
Data: 2010-12-22 20:31:08
On 12/21/2010 8:31 PM, signalizacija wrote:
> Tu matai. Giminei reikejo masinos pjamem uz 8000Lt  berods 2000 metu alfa
> 156 dyzeliuks 2,4 su koza roza, langu su irklais stumdyt nereikia, klima, ir
> t.t.
> Vaziuoja ir dziaugiasi kad i visokius vokiskus puvekus neziurejo...
> Kolega pries metus nusipirko skoda fabija , tai galesiu paklaust ar yra
> vieta kurios remntuot nereikejo.
> Kieme stovi fabija pirkta nauja is salono. 43 kkm varikly guolis zviegia,
> gale sailentblokai jau keisti

gerai kol gerai, bet paimt vokiska yra zymiai lengviau, ziurejau ir as
156, bet pagal mano kriterijus 2 ant lietuvos buvo ir tai kitoj pusej
lietuvos, o metai tai paskutinej vietoj turetu but, gali nuspirkt
amerikona dar naujasni nei alfa nu o naudos is to kiek? O tie seni
vokieciai tai tarnauja po tiek metu, kiek alfai dar tik pasvajot, turi
cia keli 100 senas, tai kai paklausai kaip jie ten jas priziuri, plaukai
siausiasi ant sprando, pakeiciu sako tepalus kai veleneliai pradeda
kalent :D, o vazineja ir zvirkeliais ir miskais visokiais.