Tema: Re: Biudzetinis automobilis 3000-5000 Lt, koks?
Autorius: Rivo
Data: 2010-12-21 16:57:01
> kuom variantas? kad taupus, puikus, grazus, su naujom gumom ir ttt ir
> netgi iki tiek  ahujennas, kad seimininkas sutiktu netgi ishkeisti ji i
> belenka kita.....

Nu ne kiekvienas nori dulkintis su smulkiomis problemomis... Jau rašiau -
tai mašina vairuotojui (remontininkui košmaras). Viskas padaryta kad ir
nezmoniskai, svarbu kitoniskai. Pvz pas mane elektronikos prikista kur
reikia ir kur nereikia (nafig daryt bagazinės spynelės valdymą per kompą?).
Bet vaziuot maloni, viskas išdėstyta patogiai, aiškiai ir neko nereikalingo.
O su keitimu... Savo buvusi 2 golfa pardavem vien todel, kad 2 mašinos į 1
garažą netelpa. O jei paklausos nėra, tai ivairus pasiulymai svarstomi.
p.s.
Motoroleris ne mano, skelbimo irgi nedejau. Pirmas pasitaike padoresnis :-)