Tema: Re: Pakeisiu klausima - nuo kokiu varikliu/pakabu ar pan. begti kuo toliau?
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2010-12-22 22:46:41
Del kuro turejau omeny, kad nepils baltarusisko ar panasiai (nors kas ja
zino, sugalvos dar).

Tai varikliu darbo principa mazdaug suprantu, domina patikimumas.
Pvz. Nissan primera ~95-98 (nezinau tiksaus laikotarpio) metu 2.0 TD
saziningai trukineja galva kas keliasdesimt tukst. - nissan servise
sutartinai reke, kad cia netikes technologinis gamintojo sprendimas ir
reikia kuo toliau laikytis sio variklio - gaila, masina visai nebloga
atrodo.

HDI nieko pries, kolegos jau ilgai vazinejasi (C5, Xsara picasso),
nesiskundzia. Kas keliasdesimt km issidevi skriemulys, berods jau yra
pigesniu sprendimu keiciant, cia gal kewle tiksliau paskys.

Tai Forduka dyzelini braukiam?