Tema: Re: keleivinio kabluko
Autorius: audrenas69
Data: 2010-12-18 19:21:34
kiek spejom tiek sutvarkem, biski laiko pritruko. bulbasas pora
sudniekiu pasitvarkys ir tures ledini daigta :) gal dar kada
susidursim su tavo kontora

--------------
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"kewle migyje"  parašė naujienų news:ieic0g$crb$1@trimpas.omnitel.net...

jei tau linxmiau bus, man su šviesom analogiškai buvo prieš vienuolika metų
su volkswagenu, kurį jemau nuliovą :)

anivei, kablukas pajamtas be išsikalinėjimų, važiuoja į servisą, o belarusas
važiuoja jo į vln :)

--
'(oo)'