Tema: Re: keleivinio kabluko
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-12-11 16:46:09
nu tai mes nematom VISOS gyvenimo istorijos tokių mašinų, tik gabaliukais :)
o tokios smulkmenos kaip pasakoji tai bbd, svarbu viskas dabar tvarkoj.
... beje tas konkretus bulbašas turi mažą firmelę savo du keliais kablukais ir atsikando jau visokių.... db jema tik pas mani, nes pasitiki, nori visus turėti auto tik iš mūsų
taip kad nepasišikte, plyz :)

--
'(oo)'