Tema: Re: keleivinio kabluko
Autorius: audrenas69
Data: 2010-12-11 19:10:09
nu tai pasakojo kad nesikabineji :D o daugmaz kiek standartiskai pas
tave gaunasi po 3m/100tkm atpirkimas? ziurejom ford fiestas, gavosi
18%, zopeliai corsos 22%, o vvv polo pyst - beveik 40%. taigi tam paciam
sezonui polo gavosi uz fiestos kaina, o vaziuoja daug smagiau

--------------
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"kewle migyje"  parašė naujienų news:ie0a2p$sb4$1@trimpas.omnitel.net...

vava
tikrai ne dvigubai, bet zn, kad didesnė
o kewlidėje atpirkimo sutartis reguliuoju aš pac (pastovus balansavimas tarp
norų parduoti naują ir mąstymo, kas bus po 3 ar kiek ten metų)

....o kaip aš "kabinėjuosi" gali tau kolega su rusiška pavarde papasakot :D

--
'(oo)'