Tema: Re: keleivinio kabluko
Autorius: audrenas69
Data: 2010-12-13 22:35:48
jei dabar 5200eur+pvm, kiek tada naujas kainavo?

--------------
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"kewle migyje"  parašė naujienų news:ie5ulg$ujd$1@trimpas.omnitel.net...

.... baltas paprastas 2007 gruodžio Berlingas 1,6 HDi su apie 100 kkm
rida....
jei grįš panašus į prieš tai buvusį - jo jau laukia belarusas už 5200 EUR
(PVM jiems nereik mokėt); LT tektų dar 21 proc. pridėt, biski daugiau
gaunas, nei norėjai.
su sąlyga, kad anas ėmęs jau dvi mašinas iš manęs savo firmai, tai negaliu
aš jo pavest (sutik, nevisada perekūpų gyvenime būna taip, kad ir po metų
kitų skambina, jema nežiūrėjęs ir dar aplinkiniams giria; ko pasėkoje mano
savartyną jau galima vadint VehoVneshTorg'u :)

Aišku, tos mašinos po "grįžimo" praeina pas mane pilną checką, keičiamos
reikalingos detalės, kad nebūtų bėdų ar išlaidų neplanuotų artimiausiu
laiku; išvaloma, paruošiama, išmuitinama.

jei nors kiek laiko turi, tikrai bus tų variantų ir pigiau
--
'(oo)'