Tema: Re: bmw vs subaru, pagal islaikyma
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-12-06 16:56:19
pas man mechanika '98 outbackas.
tikslas - miško ir rajono keliai visais metų laikais.
sekantis auto bus foresteris su trumpesne nosim.
servise lankausi tik dėl stabilizatorių įvorių, kartą keisti priekiniai
stabilizatoriai. pasikeičiau stabsžių diskus priekinius ir radiatorių
nauju pakeičiau. čia per 3 metus. traukučių įvores keičiu 1-2 kartus
metuose.

automobilis pilnai apdaužytais bamperiais, nuimtais priešrūkiniais.
važiuoklės ir variklio diagnostika daroma kartą metuose "savo noru".
jokių papildomų defektų. TA iš pirmo karto specialiai tam nesiruošiant.

važinėju nelaužydamas, greičio neviršyju, pramogai neslydinėju. visas
ekstreemas tai įkalnės ir nuokalnės +balos ir molynai įvairiais metų
laikais.