Tema: Re: bmw vs subaru, pagal islaikyma
Autorius: Arasd
Data: 2010-12-06 10:57:57
metai kaip turiu 1999 legacy universala, per ta laika remontuotas automatas
uz 1200 lt ( pirkau jau su defektu ), pakeista keletas smulkmenu vaziuokleje
ir virintas duslintuvas. Kuro sanaudos mieste apie 13 ltr/100km. benzino
arba duju. Pats masina labai patenkintas, pravazumas su mano visais pries
tai turetais FWD nepalyginamas, tik siulyciau renkantis neimti su pneumatine
pakaba, nes sunku devetus amortikus rasti, o nauji labai brangus. Be to,
kaip man aiskino servise, panasiu metu subaru automatai turi kazkoki
konstrukcini trukuma ( kaztais dezei uzplaukia - ijungi D, o ji kuri laika
nieko nedaro ), kuris velesniu metu modeliuose pasalintas. Remontuojasi tik
perrenkant deze, ka man ir padare, po remonto defektas daugiau
nepasireiskia.
Reziume - eksploatacijos poziuriu siulyciau imti legacy su paprasta pakaba
ir mechanine greiciu deze, o jei labai norisi automato, ziureti, kad jis
butu sutvarkytas arba nusiteikti dezes  remontui.