Tema: Re: Kur akumus perka VLN?
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-12-02 19:47:29
Masina nejudinta nuo birzelio, kazkada rugpjuty krautas akumas.
Pries kelias dienas prisiminiau, kad akumas ten likes. Isemiau, sonai bisky
issipute,
viduj ledas. Ytampa ~4V, prijungus pakroveja sroves neima, ytampa is karto
soka iki 14V.
Ykishau i karsta vonia valandai. Pradejo krovimo srove rodytis ir kristi
ytampa.
Isemus is vonios korpusas gan greit atsalo, tai supratau, kad nelabai ten
greit viskas
atsyla. Po keliu valandu srove buvo ~3-4A, ytampa ~12,8V. Krovesi per nakty,
ryte buvo
pilnai pasikroves. Prijungus pakrovejo apkrova (yra tokia f-ja) ytampa
laikosi gerai, po
paros atjungus ytampa 12,6, kas yra visai gerai. Kas juokingiausia, akumas
2004 metu varta.