Tema: Re: Kur akumus perka VLN?
Autorius: Tomas
Data: 2010-12-02 09:55:35
Bet tu pazhiurek, ta pati galima ir imantriau pavadint:

"Džiaugiamės galėdami pirmieji jums pasiūlyti naują 100% akumuliatorių atgaivinimo paslaugą Lietuvoje pagal „Battery Doctors“ technologiją, kurią sėkmingai naudoja daugiau negu 1600 operatorių 50-yje šalių visame pasaulyje. Tai gamtai nežalinga technologija, kurios pagrindą sudaro cheminė medžiaga , išskaidanti sulfatus ir nebeleidžianti vykti korozijai akumuliatoriaus viduje (galime tik pabrėžti, jog šio skysčio sudėtis saugoma labiau, negu „Coca Cola“ receptas) ir chemiškai apdoroto akumuliatoriaus krovimas specialiais impulsiniais krovikliais. "