Tema: Re: Kur akumus perka VLN?
Autorius: Alv.
Data: 2010-12-02 16:27:54
?Tie visi  akumų gydymai yra mitas. Jei būtų galima taip lengvai pataisyti,
tai naujų akumų pardavimas nebūtų toks populiarus. jei plokštelės suirusios,
tai niekas padėti negali. Čia kalbama apie sulfatuotą akumą. Jei šeimininkas
žioplas ir važinėja su žemu elektrolito lygiu, tai jam už žioplumą reikia
apsilankyti akumų parduotuvėje. Ir dar. Iš visų akumų gedimų sulfatacija
retas reiškinys, kaip sakiau dėl žioplumo. Kiti gedimai (pagrindiniai)
ištrupėjusios plokštelės. O tada jau niekas negali padėti.Tik perlydymas
švino.