Tema: Re: 1 dviratininkas VS 7 automegejai 1:0
Autorius: VNO
Data: 2010-08-25 12:50:15
patinka zurnaliugos rasliava: "Priešinosi ir policijai" ir nei zodzio apie pasipresinima :D

Incidento metu nušautas M.Paulauskas buvo tris kartus teistas.
Pagal taikytus Baudžiamojo kodekso straipsnius ("Nesunkus sveikatos  sutrikdymas", "Viešosios tvarkos pažeidimas") jis buvo "peštukas".

HDi papasakok kaip cia tos kfainas iciukas 3 kartus teisktas buvo pagal BK :D

VNO