Tema: Re: 1 dviratininkas VS 7 automegejai 1:0
Autorius: smokas
Data: 2010-08-23 17:11:37
Beje, kaip blaiviam kvailiui, gal googlu pasinaudoti nebutu buve geda?

Neblaivumo (girtumo) laipsniai

Nuo 0,41 iki 1,5 promilės – lengvas girtumo laipsnis;
Nuo 1,51 iki 2,5 promilės – vidutinis girtumo laipsnis;
Daugiau kaip 2,51 promilės – sunkus girtumo laipsnis;

Panasu, kad senis (1,16 promilės)  tik pora buteliuku alaus ikales buvo
:) - matyt prisiekes alkoholikas :)