Tema: Re: 1 dviratininkas VS 7 automegejai 1:0
Autorius: smokas
Data: 2010-08-23 22:37:43
Man irgi teko matyti, kaip labai garbaus amziaus senukas vaikus su
rementu gainiojo, bet teko ir su pacuku gaujomis susidurti...

7 pacukai su golpuku vs pagyvenes sodybos sheimininkas (miestietis
atvaziuves pailseti) ant dvirachio? - teorishkai termodinamika numato
galimybe, kad ant ugnies uzdetas puodas ne ikais, o ishals - man tokio
stebuklo neteko matyti. o tamstai?