Tema: Re: 1 dviratininkas VS 7 automegejai 1:0
Autorius: Tomas
Data: 2010-08-23 22:43:19
Hehe, pernai melynosios veliavos pliazhe teko stebet regini, kai gauja (bet ne pacuku, o shiaip pizhonu) kliude vyrishki apie 60 m (su sheima poilsiaujanti). Nu jautesi sportishki kaip ish santa barbaros ar kokiu tai "gelbetoju" gal, bet kai diedukas plikomis rankomis (ir kojomis) ju kuneliais papludimi nuklojo, juokai baigesi :)