Tema: Re: OT: kaip kovoti su komunalininkais?
Autorius: DK
Data: 2010-07-27 13:41:16
Tesinys,
skambinimasis su Verkiu ukiu penktadieni vyko kelias valandas, taip pat 
nukeliavo ir laiskas direktoriui, tai pirmadienio antra dienos puse jau 
vyko intensyvios gedimo paieskos, jos tesiasi ir siandien. Ziuresim kas 
bus.




DK wrote:
> Istorija tokia:
> per karščius trūko šalto vandens vamzdis daugiabutyje, atrodytu viskas 
> naturalu ir įprasta - trūko vamzdis, iškviečiama avarinė tarnyba, jis 
> sutvarkomas ir viskas teka sava vaga toliau, tačiau ne šį kartą. Avarinė 
> tarnyba gedimą diagnozavo, o vamzdį sutvarkyti perdavė namą 
> prižiūrinčiai komunaliniai bendrovei "Verkių ūkis", čia ir prasidėjo 
> linksmiausia dalis - gedimas įvyko savaitgalį, tad logiška, kad darbas 
> turėjo prasidėti pirmadienį. Tačiau pirmadienį nieko neįvyko. 
> Pasiskambinus antradienį dispečeris pranešė, kad gedimas tikrai yra 
> užregistruotas ir santechnikai turi atvažiuoti sutvarkyti. Antradienio 
> vakarą atsukus šalto vandens čiaupą neiškrito nei lašas vandens. 
> Procedūrą pakartojame trečiadienį - tas pats. Skambiname ketvirtadienį, 
> mus dar kartą patikina, kad gedimas yra perduotas santechnikų komandai, 
> ir šią dieną viskas bus pabaigta tvarkyti. Sulaukiame ketvirtadienio 
> vakaro... Penktadienį skambiname vėl - šį kartą atsiliepia kitas 
> dispečeris, kuris labai nustemba, sužinojęs, kad mūsų name yra 
> vandentiekio gedimas ir duoda atsakingos vadybininkės telefono numeri. 
> Dabar nustemba vadybininkė, kad gedimas dar nepašaltinas, ji pataria 
> kalbėtis su statybos-technikos darbų skyriaus vadovu. Skambiname šiam 
> vadovui, šis žmogus pareiškia, kad gedimas žinomas, bet jie laukia vieno 
> iš mūsų kaimyno surinktų 5-6 aukšto kaimynų telefono sąrašo, kad jie 
> galėtų susitarti, kada atvažiuoti!!! Poto žmogus mane dar ir "nuramino" 
> - ko jūs nervuojatės, šaltas vanduo juk vonioje yra. Pasitikslinu ar 
> žmogus suvokia ką kalba, pasirodo suvokia, bet labai nustemba, kad 
> užsukus stovą vanduo išvis nebeteka. Šio žmogaus kompetencija sukelia 
> pasipiktinimą, o ne abejonęs. Kadangi laikrodis tuo metu rodė ~14.50, 
> man buvo palinkėta gero savaitgalio.
> Nuėjus pašnekėti su kaimynu, kuris buvo nurodytas kaip atsakingas 
> savanoris - atėjo eilė nustebti jam - pasirodo šis žmogus pirmasis 
> pastebėjo gedimą ir iškvietė avarinę, bet jokių telefono sąrašų niekam 
> nežadėjo...
> Bandžiau ieškoti ir Verkių Ūkio vadovo, tačiau nesėkmingai. Klausimas - 
> kur toliau - Savivaldybė, Vartotojų Teisių apsaugos tarnyba?
> 
> P.s. Gal atrodytų juokinga problema, tačiau praeitais metais buvo 
> analogiška problema, be šalto vandens vasarą sedėjome daugiau nei mėnesį 
> - dvi savaites Verkių Ūkis ieškojo gedimo, poto dvi savaites bandė įeiti 
> į butą, kuriame buvo gedimo šaltinis - buto savininkas motyvavo tuo, kad 
> pas jį brangus remontas ir jis neleis griauti virtuvės sienos. Po dviejų 
> savaičių karų komunalininkai rado, berods kažkokį ATPK straipsnį, pagal 
> kurį iškvietė policiją, ir šie paaiškino savininkui kas gresia, jei 
> nebus leidžiama pašalinti gedimo. Bijau, kad ir šį kartą bus kažkas 
> panašaus, tik dabar esmė ta, kad per savaitę komunalinkai taip ir 
> neatvažiavo net pasidomėti.