Tema: Re: kaip kovoti su komunalininkais?
Autorius: AudLiut
Data: 2010-07-26 17:04:16
tada po keliu dienu, kai zmogaus nera namie mova truksta ir uzlieja butus po 
juo. Iskviesti komunalininkai sako kad mova ne ju, todel kaimynu draudimai 
savo regresa atsuka pries zmogu uzdejusi ta mova. Tuomet jis ilgai ir 
nelaimingai moka uz kaimynu remontus.
Gal pradekime kiekvienas dirbti darbus ir reikalauti, kad tai darytu kiti.

"va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message 
news:i2k3i8$usd$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu siaip as gal ne i tema, bet: nueini i Senukus, nusiperki remontine 
> apkaba, parsineses uzverzi ja ant trukusios vamzdzio vietos, ir viskas - 
> turi salta vandeni. Avarine gali tada ramiai vaziuoti koki menesi.
>
>
> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message 
> news:i2k1q2$s12$1@trimpas.omnitel.net...
>> Istorija tokia:
>> per karščius trūko šalto vandens vamzdis daugiabutyje, atrodytu viskas 
>> naturalu ir įprasta - trūko vamzdis, iškviečiama avarinė tarnyba, jis 
>> sutvarkomas ir viskas teka sava vaga toliau, tačiau ne šį kartą. Avarinė 
>> tarnyba gedimą diagnozavo, o vamzdį sutvarkyti perdavė namą prižiūrinčiai 
>> komunaliniai bendrovei "Verkių ūkis", čia ir prasidėjo linksmiausia 
>> dalis - gedimas įvyko savaitgalį, tad logiška, kad darbas turėjo 
>> prasidėti pirmadienį. Tačiau pirmadienį nieko neįvyko. Pasiskambinus 
>> antradienį dispečeris pranešė, kad gedimas tikrai yra užregistruotas ir 
>> santechnikai turi atvažiuoti sutvarkyti. Antradienio vakarą atsukus šalto 
>> vandens čiaupą neiškrito nei lašas vandens. Procedūrą pakartojame 
>> trečiadienį - tas pats. Skambiname ketvirtadienį, mus dar kartą patikina, 
>> kad gedimas yra perduotas santechnikų komandai, ir šią dieną viskas bus 
>> pabaigta tvarkyti. Sulaukiame ketvirtadienio vakaro... Penktadienį 
>> skambiname vėl - šį kartą atsiliepia kitas dispečeris, kuris labai 
>> nustemba, sužinojęs, kad mūsų name yra vandentiekio gedimas ir duoda 
>> atsakingos vadybininkės telefono numeri. Dabar nustemba vadybininkė, kad 
>> gedimas dar nepašaltinas, ji pataria kalbėtis su statybos-technikos darbų 
>> skyriaus vadovu. Skambiname šiam vadovui, šis žmogus pareiškia, kad 
>> gedimas žinomas, bet jie laukia vieno iš mūsų kaimyno surinktų 5-6 aukšto 
>> kaimynų telefono sąrašo, kad jie galėtų susitarti, kada atvažiuoti!!! 
>> Poto žmogus mane dar ir "nuramino" - ko jūs nervuojatės, šaltas vanduo 
>> juk vonioje yra. Pasitikslinu ar žmogus suvokia ką kalba, pasirodo 
>> suvokia, bet labai nustemba, kad užsukus stovą vanduo išvis nebeteka. Šio 
>> žmogaus kompetencija sukelia pasipiktinimą, o ne abejonęs. Kadangi 
>> laikrodis tuo metu rodė ~14.50, man buvo palinkėta gero savaitgalio.
>> Nuėjus pašnekėti su kaimynu, kuris buvo nurodytas kaip atsakingas 
>> savanoris - atėjo eilė nustebti jam - pasirodo šis žmogus pirmasis 
>> pastebėjo gedimą ir iškvietė avarinę, bet jokių telefono sąrašų niekam 
>> nežadėjo...
>> Bandžiau ieškoti ir Verkių Ūkio vadovo, tačiau nesėkmingai. Klausimas - 
>> kur toliau - Savivaldybė, Vartotojų Teisių apsaugos tarnyba?
>>
>> P.s. Gal atrodytų juokinga problema, tačiau praeitais metais buvo 
>> analogiška problema, be šalto vandens vasarą sedėjome daugiau nei 
>> mėnesį - dvi savaites Verkių Ūkis ieškojo gedimo, poto dvi savaites bandė 
>> įeiti į butą, kuriame buvo gedimo šaltinis - buto savininkas motyvavo 
>> tuo, kad pas jį brangus remontas ir jis neleis griauti virtuvės sienos. 
>> Po dviejų savaičių karų komunalininkai rado, berods kažkokį ATPK 
>> straipsnį, pagal kurį iškvietė policiją, ir šie paaiškino savininkui kas 
>> gresia, jei nebus leidžiama pašalinti gedimo. Bijau, kad ir šį kartą bus 
>> kažkas panašaus, tik dabar esmė ta, kad per savaitę komunalinkai taip ir 
>> neatvažiavo net pasidomėti.
>
>