Tema: Re: kaip kovoti su komunalininkais?
Autorius: Vai
Data: 2010-07-26 22:51:25
parasyk sita  istorija Delfiui. Turetu greitai ledai pajudeti.
"DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message 
news:i2k1q2$s12$1@trimpas.omnitel.net...
> Istorija tokia:
> per karščius trūko šalto vandens vamzdis daugiabutyje, atrodytu viskas 
> naturalu ir įprasta - trūko vamzdis, iškviečiama avarinė tarnyba, jis 
> sutvarkomas ir viskas teka sava vaga toliau, tačiau ne šį kartą. Avarinė 
> tarnyba gedimą diagnozavo, o vamzdį sutvarkyti perdavė namą prižiūrinčiai 
> komunaliniai bendrovei "Verkių ūkis", čia ir prasidėjo linksmiausia 
> dalis - gedimas įvyko savaitgalį, tad logiška, kad darbas turėjo prasidėti 
> pirmadienį. Tačiau pirmadienį nieko neįvyko. Pasiskambinus antradienį 
> dispečeris pranešė, kad gedimas tikrai yra užregistruotas ir santechnikai 
> turi atvažiuoti sutvarkyti. Antradienio vakarą atsukus šalto vandens 
> čiaupą neiškrito nei lašas vandens. Procedūrą pakartojame trečiadienį - 
> tas pats. Skambiname ketvirtadienį, mus dar kartą patikina, kad gedimas 
> yra perduotas santechnikų komandai, ir šią dieną viskas bus pabaigta 
> tvarkyti. Sulaukiame ketvirtadienio vakaro... Penktadienį skambiname vėl - 
> šį kartą atsiliepia kitas dispečeris, kuris labai nustemba, sužinojęs, kad 
> mūsų name yra vandentiekio gedimas ir duoda atsakingos vadybininkės 
> telefono numeri. Dabar nustemba vadybininkė, kad gedimas dar nepašaltinas, 
> ji pataria kalbėtis su statybos-technikos darbų skyriaus vadovu. 
> Skambiname šiam vadovui, šis žmogus pareiškia, kad gedimas žinomas, bet 
> jie laukia vieno iš mūsų kaimyno surinktų 5-6 aukšto kaimynų telefono 
> sąrašo, kad jie galėtų susitarti, kada atvažiuoti!!! Poto žmogus mane dar 
> ir "nuramino" - ko jūs nervuojatės, šaltas vanduo juk vonioje yra. 
> Pasitikslinu ar žmogus suvokia ką kalba, pasirodo suvokia, bet labai 
> nustemba, kad užsukus stovą vanduo išvis nebeteka. Šio žmogaus 
> kompetencija sukelia pasipiktinimą, o ne abejonęs. Kadangi laikrodis tuo 
> metu rodė ~14.50, man buvo palinkėta gero savaitgalio.
> Nuėjus pašnekėti su kaimynu, kuris buvo nurodytas kaip atsakingas 
> savanoris - atėjo eilė nustebti jam - pasirodo šis žmogus pirmasis 
> pastebėjo gedimą ir iškvietė avarinę, bet jokių telefono sąrašų niekam 
> nežadėjo...
> Bandžiau ieškoti ir Verkių Ūkio vadovo, tačiau nesėkmingai. Klausimas - 
> kur toliau - Savivaldybė, Vartotojų Teisių apsaugos tarnyba?
>
> P.s. Gal atrodytų juokinga problema, tačiau praeitais metais buvo 
> analogiška problema, be šalto vandens vasarą sedėjome daugiau nei mėnesį - 
> dvi savaites Verkių Ūkis ieškojo gedimo, poto dvi savaites bandė įeiti į 
> butą, kuriame buvo gedimo šaltinis - buto savininkas motyvavo tuo, kad pas 
> jį brangus remontas ir jis neleis griauti virtuvės sienos. Po dviejų 
> savaičių karų komunalininkai rado, berods kažkokį ATPK straipsnį, pagal 
> kurį iškvietė policiją, ir šie paaiškino savininkui kas gresia, jei nebus 
> leidžiama pašalinti gedimo. Bijau, kad ir šį kartą bus kažkas panašaus, 
> tik dabar esmė ta, kad per savaitę komunalinkai taip ir neatvažiavo net 
> pasidomėti.
>