Tema: Re: kaip kovoti su komunalininkais?
Autorius: DK
Data: 2010-07-26 17:04:49
Tas tai taip, bet vamzdis truko sienoje, pas kazkuri kaimyna virs mano 
galvos.



va wrote:
> Nu siaip as gal ne i tema, bet: nueini i Senukus, nusiperki remontine 
> apkaba, parsineses uzverzi ja ant trukusios vamzdzio vietos, ir viskas - 
> turi salta vandeni. Avarine gali tada ramiai vaziuoti koki menesi.
> 
> 
> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message 
> news:i2k1q2$s12$1@trimpas.omnitel.net...
>> Istorija tokia:
>> per karščius trūko šalto vandens vamzdis daugiabutyje, atrodytu viskas 
>> naturalu ir įprasta - trūko vamzdis, iškviečiama avarinė tarnyba, jis 
>> sutvarkomas ir viskas teka sava vaga toliau, tačiau ne šį kartą. Avarinė 
>> tarnyba gedimą diagnozavo, o vamzdį sutvarkyti perdavė namą prižiūrinčiai 
>> komunaliniai bendrovei "Verkių ūkis", čia ir prasidėjo linksmiausia 
>> dalis - gedimas įvyko savaitgalį, tad logiška, kad darbas turėjo prasidėti 
>> pirmadienį. Tačiau pirmadienį nieko neįvyko. Pasiskambinus antradienį 
>> dispečeris pranešė, kad gedimas tikrai yra užregistruotas ir santechnikai 
>> turi atvažiuoti sutvarkyti. Antradienio vakarą atsukus šalto vandens 
>> čiaupą neiškrito nei lašas vandens. Procedūrą pakartojame trečiadienį - 
>> tas pats. Skambiname ketvirtadienį, mus dar kartą patikina, kad gedimas 
>> yra perduotas santechnikų komandai, ir šią dieną viskas bus pabaigta 
>> tvarkyti. Sulaukiame ketvirtadienio vakaro... Penktadienį skambiname vėl - 
>> šį kartą atsiliepia kitas dispečeris, kuris labai nustemba, sužinojęs, kad 
>> mūsų name yra vandentiekio gedimas ir duoda atsakingos vadybininkės 
>> telefono numeri. Dabar nustemba vadybininkė, kad gedimas dar nepašaltinas, 
>> ji pataria kalbėtis su statybos-technikos darbų skyriaus vadovu. 
>> Skambiname šiam vadovui, šis žmogus pareiškia, kad gedimas žinomas, bet 
>> jie laukia vieno iš mūsų kaimyno surinktų 5-6 aukšto kaimynų telefono 
>> sąrašo, kad jie galėtų susitarti, kada atvažiuoti!!! Poto žmogus mane dar 
>> ir "nuramino" - ko jūs nervuojatės, šaltas vanduo juk vonioje yra. 
>> Pasitikslinu ar žmogus suvokia ką kalba, pasirodo suvokia, bet labai 
>> nustemba, kad užsukus stovą vanduo išvis nebeteka. Šio žmogaus 
>> kompetencija sukelia pasipiktinimą, o ne abejonęs. Kadangi laikrodis tuo 
>> metu rodė ~14.50, man buvo palinkėta gero savaitgalio.
>> Nuėjus pašnekėti su kaimynu, kuris buvo nurodytas kaip atsakingas 
>> savanoris - atėjo eilė nustebti jam - pasirodo šis žmogus pirmasis 
>> pastebėjo gedimą ir iškvietė avarinę, bet jokių telefono sąrašų niekam 
>> nežadėjo...
>> Bandžiau ieškoti ir Verkių Ūkio vadovo, tačiau nesėkmingai. Klausimas - 
>> kur toliau - Savivaldybė, Vartotojų Teisių apsaugos tarnyba?
>>
>> P.s. Gal atrodytų juokinga problema, tačiau praeitais metais buvo 
>> analogiška problema, be šalto vandens vasarą sedėjome daugiau nei mėnesį - 
>> dvi savaites Verkių Ūkis ieškojo gedimo, poto dvi savaites bandė įeiti į 
>> butą, kuriame buvo gedimo šaltinis - buto savininkas motyvavo tuo, kad pas 
>> jį brangus remontas ir jis neleis griauti virtuvės sienos. Po dviejų 
>> savaičių karų komunalininkai rado, berods kažkokį ATPK straipsnį, pagal 
>> kurį iškvietė policiją, ir šie paaiškino savininkui kas gresia, jei nebus 
>> leidžiama pašalinti gedimo. Bijau, kad ir šį kartą bus kažkas panašaus, 
>> tik dabar esmė ta, kad per savaitę komunalinkai taip ir neatvažiavo net 
>> pasidomėti. 
> 
>