Tema: Re: Q: Vairo drebejimas
Autorius: DK
Data: 2010-07-14 16:46:31
Pas mane panasi problema - praeitais metai pirkau vasarines padangas,
pavazinejau, rudeni padejau. Siemet nusipirkau naujus ratlankius,
sumontavau padangas, ir gala sukeiciau su priekiu (na, kad diltu daugmaz
vienodai), po sios proceduros persikreipe vairas ir pradejo must per
vaira. Ok - masina ant stendo, ir cia matom - suvedimas idealus. Ratus
dar karta prabalansuojam (gaunam tai, kad galiniai buvo blogai
subalansuoti) ir del viso pikto sukeiciam prieki su galu (taip gaunasi,
kad pirmais metais vazinetos padangos ir toliau lieka ant savo asies),
statom ant stendo, ir - dabar jau darom suvedima, nes stendas rodo, kad
reikia. Po suvedimo vairas issitiesina, ratai nebemusa - viskas ore.
Visas veiksmas vyko geguzes men. Dabar vel apsilankiau paremontuot
vaziuokle (sakiu sailentblokai, stabilizatoriaus trauke, vairo trauke,
antgalis, etc.), ir paprasiau, kad dar karta del viso pikto
prabalansuotu ratus ir sukeistu prieki su galu (vaziuoju labai daug,
priekis dyla smarkiau nei galas). Aisku, po remonto buvo padarytas
suvedimas. Rezultatas vel - stipriai persikreipes vairas, ir ratu
musimas 100-120 km/h diapazone, kad net dantys barska. Ratai
susibalansavo, suvedimas pasidare idealiai. Ratlankiai buvo pirkti
nauji, nebuvau "pagaves" jokiu duobiu. Kai ratlankiai sukeisti vietomis
(priekis-galas), nejauciu jokio musimo. Mistika.
Ratlankiai kinieciai.