Tema: Re: Q: Vairo drebejimas
Autorius: kardanas
Data: 2010-07-13 13:36:08
taip teisybe. Bet zmogus parase apie bortelius kurie ~3mm tai jau keisti
diskus pirmoj vietoj. Pas mane ant naujesnio kontrabandinio jauciasi
ziauriai nors koks disbalansas. Atrodo molio tik biski vidinej pusej,
isvalai ir vel liuks. Yra tokia kontora ratais uzsiimanti, Vilniuj ,prie
maxima bazes ten nuvaziaves, jei sakai, kad balansuotu visus, dar
priestarauja, sako nx galinius balansuot, gi ten anot ju gali vos ne kiausai
buti nepajausi. Ple.. sakau gi pinigus moku balansuok visus. Nu bent jau
atbalansuodavo gerai, po ju niekad problemu nebudavo.