Tema: Re: Vairo drebejimas
Autorius: Virus
Data: 2010-07-13 10:42:10
O ratlankiai tiesus? Man Melga net necypteleje uzmove naujas padangas
ant lengvai musanciu disku, subalansavo ir viskas ore... kol i plenta
neissokau - prie ~100 irgi lengva vibracija atsirado. Uzdejom pas kitus
meistrus ant stendo - matosi, kad diskas turi musima, nors balansavimo
stakles rodo, kad viskas ok. Lyginau diskus Diglitoj, po to vibracijos
dingo.
--
Virus