Tema: Re: Vat ir norek pasku zmonems padeti
Autorius: ukw
Data: 2010-07-13 09:17:04
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:i1gva5$vb$1@trimpas.omnitel.net...
> nu davai nusižengiam grupso paniatkėm, ir kalbam apie konkrečią situaciją, o
> ne apie puslapį apskritai ir ne apie tai kas kam kaip atrodo? :)

ok, pakalbam.

konkreciu atveju ash manau: pareigunai privalejo surasyti protokola (draudimas ir ttt), apie tai kad uzh automobilio, patyrusio avarija vairo buvo zmogus, neturintis vairuotojo pazymejimo. nes.....teisiu na juk taip buvo. ir manau kad jie niekaip kitaip negalejo pasielgti. (nerasyt protokolo? oki, o kaip tada su draudimu? boba pasirasys kad ji vairavo? neteisybe juk).

sio ivykio analogija galetu buti panasiai va taip:  eini mishku, girdi kazkas klykia: PADEKITE, PRIEVARTAUJA.  tu atbegi ir suzaloji prievartautoja.  spek, kas bus? ogi tau bus ishkelta byla uzh suzalojima. ir tik TEISMAS ISHSIRYSHKINS, ar tai buvo butinoji gintis ir didele neishvengiamybe.

tai va, mano galva siuo atveju lygiai taip pat. atvyke pareigunai uzhprotokolavo ivyki tokiu, koks buvo.  o buvo, kad vairuotojas be teisiu.  visa kita ishsiaiskins aukshtesnes instancijos.

o viskas ka ash matau njusuose, tai tik eilinis myzimas tema VISI MENTAI PYDERAI, REIK NUGRIAUT SEIMA!