Tema: Re: vis pastebiu MZP su "ziuronais"??
Autorius: Doxlas
Data: 2010-07-09 18:44:14
Aishku kad vazhiavau virshydamas leistina greiti, bet ponai policininkai radaro neturejo. Bande gasdint tukstantinem baudom uzh vairavima be teises vairuoti. Gal tikejosi kad ishsigasiu, ir ka nors pasiulysiu. Bet kokis tikslas jau Giraites gatvej, komisijoj, irodinet kad mano teises negaliojanchios, puikiai zhinant kad taip nera? Turejo savaite laiko tam ishsiaishkint.