Tema: Re: vis pastebiu MZP su "ziuronais"??
Autorius: ManXP
Data: 2010-07-09 17:44:39
Su tais suvedinejimais i kompa, tai nx... Sustabde sekmadieni kazkur prie
Utenos. I kalbas "ka mum dabar su tavim daryt?" nesileidau, tai turejo
pildyt protokola. Kadangi abu buvo baige po 4 klases maximum, tai uztruko 15
minuciu, kol mano duomenis suvede i kompa ir atspausdino lapa su pazeidimu
ir baudos mokejimo rekvizitais. Vien 5 minutes dviese aiskinosi kaip is
Word'o perkelt kelis sakinius teksto i Firefox'a (per kuri pilde protokola),
nekalbant apie kitus veiksmus.