Tema: Re: vis pastebiu MZP su "ziuronais"??
Autorius: Miegapele
Data: 2010-07-09 16:00:51
blin ir buduliu armija. Jei pazeidei tai bent jausk kalte. Aiskiai sakomak
ad oi 50 metru pries nusiemiau telefona ir jua pazeidimas dingo. NORMALIOJ
VALSTYBEJ niekas pareiguno zodziu neabejoja. Jei taip vadinasi taip.
Draugeli norguos nubaude uz tai kad be dirzo degalinej pajudejo is vietos.
Tiesa nubaude didziaja dalimi uz tai kad priestarvo. mol as cia tik truputi.
O butu uzteke sorri kaltas pasitaisysiu. Kelt baudas lietovoj dar kokius 4
kartus kad ir kysiai tiek pat pabragtu tai gal ir smegenaines dirbti
pradetu.